Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Fotbalistul de Aur. Din 2013, un nou asalt la cash-ul companiilor

Cristiano Ronaldo, câştigătorul Balonului de Aur 2013, are şanse considerabile să devină în următorii ani, cel mai marketabil sportiv din lume. CR7 are cel mai mare salariu dintre superstarurile fotbalului, cei mai mulţi fani pe Facebook, iar încasările sale din publicitate, oricum foarte consistente, pot fi relansate după adjudecarea trofeului de la Zurich.

14 Ianuarie 2014, 15:34 (actualizat 14 Ianuarie 2014, 16:37) | Florian Petrica |
Cristiano Ronaldo a punctat de 12 ori pentru Real Madrid în meciurile cu FC Barcelona

Cariera lui Cristiano Ronaldo a cunoscut un reviriment fabulos după primul Balon de Aur câştigat în 2008, la Manchester United. A urmat la scurt timp transferul la aşa numita catedrală multi-media, Real Madrid. Potrivit declaraţiei preşedintelui madrilen Florentino Perez, Cristiano Ronaldo rămâne şi azi, la un preţ de transfer de aproximativ 95 de milioane de euro, cel mai scump jucător de fotbal din toate timpurile.

Cu un contract negociat recent, de 17 milioane de euro pe sezon, Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro are cel mai mare salariu din lumea fotbalului. Cel puţin la fel de important, în ceea ce priveşte drepturile de imagine, lui îi revin în raport cu clubul, 60% din incasari, în condiţiile în care formula agreată de Real este de 50%-50%.

Banii din publicitate oferiţi anual de companii ca Nike, Castrol şi Konami, ajungeau în 2012, la 16 milioane de euro, potrivit forbes.com. Atunci, CR7 atrăgea deja 58 de milioane de fani pe Facebook şi Twitter. Tocmai de aceea, este de asteptat ca Balonul de Aur, intors in vitrina portughezului dupa cinci ani, sa funcţioneze din nou ca un magnet, capabil sa transforme like-urile virtuale, în contracte cât se poate de Reale.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 23°C 11°C
IASI 18°C 10°C
CLUJ 16°C 11°C
CONSTANTA 14°C 11°C
CRAIOVA 22°C 12°C
BRASOV 16°C 8°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 25 Martie 2019, 12:31
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 25-03-2019
Deschidere: 8031.5
Maxim: 8031.5
Mimim: 7913.86
Variatie: -1.19%
TLV
2.10
1.42%
BRD
12.72
1.09%
SIF5
2.08
0.95%
TGN
332.00
0.9%
SNN
9.69
0.41%
SNG
31.55
0.94%
FP
0.88
1.12%
SNP
0.36
2.6%
DIGI
24.50
0.2%
SIF2
1.20
2.94%
ARHIVĂ ȘTIRI