Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Firma de furnizare a energiei electrice întârzie răspunsul la plângerea pe care i-aţi trimis-o? Puteţi cere despăgubiri

Consumatorii de energie electrică pot primi bani de la furnizori dacă aceştia nu răspund la timp plângerilor sau întârzie să anunţe reconectarea după debranşarea pentru neplată. Cuantumul despăgubirilor depinde de cât de mare este întârzierea.

27 Februarie 2017, 18:57 (actualizat 27 Februarie 2017, 20:03) |
Compensații pentru consumatorii de energie electrică
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

Compensaţiile pe care consumatorii le pot obţine pornesc de la 100 de lei şi cresc cu câte 50 de lei pentru fiecare zi de întârziere.

Se vor plăti de fiecare dată când furnizorul de energie electrică nu respectă termenele stabilite prin ordin de ANRE.

Practic, furnizorii trebuie să răspundă în cel mult 5 zile oricărei plângeri legate de factură. În cel mult 4 ore trebuie să anunţe decizia de reconectare pentru un consumator debranşat în caz de neplată şi care şi-a acoperit datoriile.

Promptitudinea cu care furnizorul le răspunde consumatorilor se transmite ANRE şi trebuie să rămână pe propriul site timp de 3 ani, astfel încât un client care îşi alege sau îşi schimbă furnizorul să afle cum se poartă cu clienţii.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 3°C 2°C
IASI 2°C 0°C
CLUJ 2°C 0°C
CONSTANTA 5°C 2°C
CRAIOVA 4°C 3°C
BRASOV 1°C -1°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 18 Decembrie 2017, 05:29
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 15-12-2017
Deschidere: 7587.26
Maxim: 7648.19
Mimim: 7570.95
Variatie: 0.21%
FP
0.85
2.26%
SFG
42.90
6.33%
TLV
2.10
0.71%
SIF3
0.25
1.65%
SNG
30.90
0.81%
EL
10.76
0.18%
DIGI
35.30
4.06%
BRD
12.54
0.79%
TRP
0.40
0%
SNP
0.28
1.06%
ARHIVĂ ȘTIRI