Facultatea de Jurnalism și Ştiinţele Comunicării a Universităţii din București, o nouă identitate vizuală – ”Jurnalismul este într-o altă eră, într-o eră digitală”

16 martie 2023, 15:52

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București și-a lansat noua identitate vizuală, cu un logo inedit. Este prima instituție de învățământ superior din România care își relansează propria imagine.

”Suntem într-o nouă eră. Jurnalismul este într-o altă eră, într-o eră digitală. Jurnalismul înseamnă media socială, jurnalismul înseamnă interactivitate, jurnalismul înseamnă o prezență foarte mare în digital, și tot ceea ce comunicăm noi în momentul de față prin acest nou site este tocmai această poziționare a facultății în era digitală. Interesul pentru facultatea noastră s-a menținut cel puțin undeva între 5 și 7 studenți pe loc”, a precizat Antonio Momoc, decanul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din București.

Conform statisticilor facultății, o bună parte dintre absolvenți se îndreaptă azi și spre alte domenii ale comunicării, precum publicitatea sau relațiile publice.

”Deocamdată lucrez pe partea de PR la o agenție de comunicare și asta e ce-mi doresc să fac pe viitor. Asta mi-am dorit dintotdeauna să fac”, a spus Alina Stan, masterand la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.

”Mie mi-ar placea să lucrez că PR-ist, sincer, sau, de ce nu, mi-ar placea să lucrez și într-o televiziune, poate ca prezentatoare. Încă nu stiu sigur”, a spus Ana Bejan, studentă, anul I, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele.

Comunicării Facultatea de Jurnalism a Universității din București este prima de acest fel creat după căderea comunismului, în 1990.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite