Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Eurovision România 2016 – cifre record în online

Interesul crescut al publicului tânăr pentru selecţia naţională Eurovision se vede şi din cifrele semnificative înregistrate în mediul online de paginile TVR.

07 Martie 2016, 16:08 (actualizat 07 Martie 2016, 16:10) |
Ovidiu Anton

Aproape 1.000.000 de vizualizări au fost înregistrate pe canalul oficial de YouTube al Televiziunii Române  de materialele video încărcate în timp real, în perioada 4-6 martie, în cadrul celor două seri ale Selecţiei naţionale Eurovision 2016. Dintre acestea, peste 200.000 de vizualizări sunt înregistrate de momentele câştigătorului Ovidiu Anton (înregistrarea evoluţiei sale în semifinala din 4 martie depăşeşte 150.000 de vizualizări, iar clipul din finală a trecut de 60.000). Peste 15 mii de utilizatori unici au vizionat semifinala live pe canalul de YouTube al TVR şi în jur de 20.000 au urmărit transmisiunea live a finalei.

În seara semifinalei, pagina de Facebook TVR 1 a depăşit cifra de 200.000 de fani, iar pagina Eurovision România se aproapie şi ea de această cifră. Aproximativ 1,2 milioane de utilizatori unici au văzut postările ultimelor trei zile referitoare la Eurovision, pe Facebook Eurovision România, cea mai de succes postare (reach - 140.000 utilizatori unici) fiind refrenul piesei „A Moment of Silence”, după ce Ovidiu Anton a fost anunţat drept câştigătorul ediţiei din acest an.

Peste un milion de utilizatori unici au văzut postările referitoare la Eurovision, în acelaşi interval, şi pe Facebook TVR 1, postarea cu cel mai mare impact fiind, cum era de aşteptat, momentul anunţării câştigătorului: 110.000 de utilizatori unici.

Semifinala Eurovision a fost urmărită pe TVR+, platforma online a Televiziunii Române, de peste 14.000 de vizitatori unici, care au generat aproape 48.000 de afişări. La finala naţională, au intrat pe TVR+ 18.000 de utilizatori unici, iar numărul afişărilor a ajuns la aproape 62.000.

Pe site-ul dedicat competiţiei - eurovision.tvr.ro - au intrat, în timpul celor două spectacole, 22.000 de vizitatori unici, iar numărul afişărilor a ajuns la 55.000.

 

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 18°C 20°C
IASI 16°C 15°C
CLUJ 17°C 14°C
CONSTANTA 16°C 17°C
CRAIOVA 17°C 19°C
BRASOV 16°C 14°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 22 Octombrie 2018, 09:44
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 19-10-2018
Deschidere: 8599.66
Maxim: 8618.36
Mimim: 8569.1
Variatie: 0.01%
SNP
0.39
0.51%
TLV
2.34
0.64%
SNG
34.40
0.29%
FP
0.95
0.21%
EL
10.76
0%
DIGI
29.55
0.34%
SNN
8.02
0.75%
BRD
13.16
0%
TGN
353.00
0.28%
SIF5
2.15
0.69%
ARHIVĂ ȘTIRI