Efecte adverse apărute în urma inoculării de vaccinuri Pfizer şi Johnson & Johnson, analizate EMA

Agenţia Europeană pentru Medicamente (EMA) a anunţat că analizează cazuri ale unui sindrom inflamator multisistemic produs după inocularea de vaccinuri anti-COVID-19, după ce un astfel de caz a fost raportat în urma vaccinării cu Pfizer/BioNTech, transmite Reuters.

03 Septembrie 2021, 15:12 (actualizat 03 Septembrie 2021, 15:22) Știrile TVR |
Vaccin anti-Covid

Comitetul pentru siguranţă al EMA examinează şi cazuri de cheaguri de sânge semnalate în vene în urma vaccinării cu Johnson & Johnson, precizând că acest efect advers este diferit de un alt efect advers rar identificat anterior. Sursa: Agerpres

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN CORONAVIRUS
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 1°C 4°C
IASI 2°C 4°C
CLUJ 2°C 2°C
CONSTANTA 3°C 4°C
CRAIOVA 2°C 8°C
BRASOV -1°C 1°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
ARHIVĂ ȘTIRI