Ducesa de Sussex cere despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline tabloidului britanic Mail on Sunday

Meghan Markle, soția prințului Harry al Marii Britanii, cere despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline tabloidului britanic Mail on Sunday. Ducesa de Sussex a dat în judecată publicația pentru încălcarea vieții private după publicarea unei scrisori adresate tatălui său. Justiția i-a dat câștig de cauză lui Meghan, iar procesul a intrat în etapa a doua, cea a stabilirii pagubelor.

03 Martie 2021, 08:39 (actualizat 03 Martie 2021, 09:04) |
$article.media.images[0].description
Ducesa de Sussex în Mail on Sunday"

În februarie,  soţia prinţului Harry a câştigat  acţiunea în justiţie intentată în Marea Britanie împotriva trustului Associated Newspapers, editorul tabloidului Mail on Sunday, pe care l-a dat în judecată pentru încălcarea vieţii private după publicarea unei scrisori adresate tatălui său.

Fosta actriţă americană, în vârstă de 39 de ani, a acuzat conglomeratul media Associated Newspapers - care editează cotidianul Daily Mail şi suplimentul său duminical Mail on Sunday - că i-a încălcat viaţa privată publicând extrase dintr-o scrisoare scrisă de mână, adresată în august 2018 tatălui său Thomas Markle, în vârstă de 76 de ani, cu care Meghan nu e în relaţii bune.

Scrisoarea a fost scrisă la câteva luni după nunta ei cu Harry, la care tatăl lui Meghan nu a participat din motive de sănătate şi după ce acesta a pozat pentru paparazzi. În scrisoare, ea îi cere lui Thomas Markle să nu se mai expună şi să nu mai mintă în presă despre relaţia lor tensionată.

Avocaţii lui Meghan au denunţat "publicarea ilegală a unei scrisori private" şi au depus o cerere de "judecată sumară" pentru a obţine câştig de cauză fără a trece printr-un proces.

*
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 15°C 11°C
IASI 14°C 13°C
CLUJ 12°C 10°C
CONSTANTA 12°C 10°C
CRAIOVA 11°C 7°C
BRASOV 12°C 7°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
ARHIVĂ ȘTIRI