Regulile de distanţare socială i-au forţat pe patronii de restaurante să regândească felul în care îi primesc pe clienţi. În Canada, această industrie a apelat la ajutorul magazinelor de haine. Manechinele din plastic au devenit 'clienţi' ai restaurantelor şi ai barurilor pentru ca între oameni să fie impusă distanţa reglementată de autorităţile sanitare.
Un stilist pregătește cu atenție un manechin, dar nu pentru vreo vitrină, ci pentru o seară în oraș.
Mai multe restaurante din Montreal au apelat la această metodă pentru a limita numărul de clienți și pentru a impune astfel respectarea distanțării fizice.
Un acord cu o casă de modă locală a adus în restaurant 29 de manechine îmbrăcate în hainele aceluiași designer, care își promovează astfel creațiile, în timp ce restaurantul aderă la regulile sanitare.
Și dacă le-a plăcut ce purtau vecinii din plastic, la finalul mesei, clienții primesc un voucher cadou pentru magazinele unde se vând hainele de pe manechine.