Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București a demisionat după scandalul de la Otopeni

Bogdan Mîndrescu, directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București, a demisionat din funcție în această dimineață. Interimar este directorul Direcției Tehnice a companiei.

08 Februarie 2018, 10:05 (actualizat 08 Februarie 2018, 11:59) |
Directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București a demisionat
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

Bogdan Mîndrescu a fost numit în funcție în aprilie, anul trecut, la vârsta de 30 de ani. Era încă din ianuarie președintele Consiliului de administrație al Companiei Naționale Aeroporturi București, după ce fusese vicepreședinte.

Cât a fost președinte al Consiliului de administrație, a ocupat simultan funcția de director de cabinet al ministrului Transporturilor.

Din luna decembrie este și membru în Consiliul de administrație al Registrului Auto Român.

A intrat în Ministerul Transporturilor în noiembrie 2015, ca director de cabinet secretar de stat.

Raportul care a ajuns în atenția publică ieri sublinia că au fost găsite nereguli grave în perioada ianuarie 2013 - octombrie 2017: piste nereparate, deși erau bani alocați, angajați care au venit la muncă doar 58 de minute / an.

Corpul de control al premierului a verificat puțin din perioada în care Mîndrescu a ocupat funcția de conducere. Însă nici în cele câteva luni analizate din mandatul său nu au fost făcute investiții - pistele sunt în aceeași stare de degradare.

Potrivit raportului, din cele două piste ale Aeroportului Otopeni, una nu oferă condiții eficiente de aterizare și decolare, în timp ce cealaltă poate fi folosită doar pe 60% din lungime. În fiecare an au fost alocați peste 200 de milioane de lei pentru reparații capitale.

Pistele s-au umplut de gropi şi de fisuri care afectează traficul din ce în ce mai intens.

"După ce aterizează sau decolează o aeronavă foarte grea e nevoie un control, pentru că se poate exfolia suprafața pistei și prezintă un pericol foarte mare pentru aeronavele care urmează să decoleze sau aterizeze. Și noi avem familii acasă, ne simțim în nesiguranță", a declarat pentru Știrile TVR Sorin Cuzuban, controlor de trafic aerian.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 3°C 6°C
IASI -1°C 0°C
CLUJ 0°C 3°C
CONSTANTA 9°C 9°C
CRAIOVA 1°C 3°C
BRASOV -2°C 6°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 14 Decembrie 2018, 17:41
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 14-12-2018
Deschidere: 8588.43
Maxim: 8588.72
Mimim: 8550.28
Variatie: -0.24%
BRD
13.70
0.44%
SNG
35.80
0.14%
TLV
2.35
0.21%
EL
11.04
0.18%
SNN
9.88
0.51%
SIF5
2.13
2.64%
FP
0.96
0.72%
TGN
344.50
1.57%
M
27.60
0.36%
ALR
3.57
1.4%
ARHIVĂ ȘTIRI