Direcțiile Primăriei Capitalei trebuie să-și actualizeze evidenţa personalului cu obligaţii militare

Direcţiile municipalităţii trebuie să-și actualizeze evidenţa personalului cu obligaţii militare, anunță Primăria Municipiului București într-un comunciat.

02 Martie 2022, 15:41 (actualizat 02 Martie 2022, 16:10) Știrile TVR |
Primăria Municipiului București

“La solicitarea Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale - Serviciul Probleme Speciale Bucureşti, aflată în subordinea Guvernului, Direcţia Generală Situaţii de Urgenţă, Statistici şi Strategii - Direcţia Înzestrare Materială şi Situaţii de Urgenţă a transmis în data de 28.02.2022 către toate direcţiile din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti solicitarea de actualizare a evidenţei personalului cu obligaţii militare", se arată în comunicatul PMB.

"Întocmirea acestor documente este un atribut legal al tuturor instituţiilor statului. Această acţiune a Primăriei Municipiului Bucureşti nu are legătură cu evenimentele de la graniţele ţării şi nu a fost iniţiată de către primarul general", se mai precizează în comunicat.

Municipalitatea aminteşte că, anul trecut, Consiliul Suprem de Apărare a Ţării a aprobat prin Hotărârea nr. 0015/25.02.2021 Planul de Mobilizare a Economiei Naţionale pentru Apărare valabil în perioada 2021 - 2024, iar în baza acesteia şi a altor prevederi legale direcţia de specialitate din cadrul PMB are obligaţia de a întocmi şi actualiza pentru perioada precizată documentele de mobilizare la locul de muncă pentru personalul propriu.

Sursa: Agerpres

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 36°C 37°C
IASI 33°C 35°C
CLUJ 33°C 33°C
CONSTANTA 26°C 28°C
CRAIOVA 33°C 33°C
BRASOV 30°C 31°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
TVR65
ARHIVĂ ȘTIRI