Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Din 16 iulie, un nou sediu pentru Serviciile de Eliberare a Pașapoartelor pentru București și Ilfov, în centrul comercial ParkLake

Din 16 iulie 2018, un nou sediu pentru Serviciile de Eliberare a Pașapoartelor pentru București și Ilfov.

11 Iulie 2018, 11:50 (actualizat 11 Iulie 2018, 12:28) |
pasaport

În continuarea măsurilor luate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne pentru eficientizarea activității de eliberare a pașapoartelor, începând cu data de 16 iulie, se va deschide un nou punct de lucru al Serviciilor Publice Comunitare pentru Evidența și Eliberarea Pașapoartelor Simple din București și județul Ilfov în centrul comercial ParkLake.

Cetățenii care au depus până în prezent sau vor depune în intervalul 11-13 iulie cereri pentru eliberarea documentelor de călătorie la sediile din Pipera și Piața Amzei își vor putea ridica pașaportul din punctul de lucru situat în ParkLake.

Noul punct de lucru se înființează prin relocarea sediilor serviciilor de pașapoarte din Șos. Pipera nr. 49, sector 2, și Piața Amzei, nr. 13, sector 1.

După operaționalizarea noului spațiu, pentru regiunea București-Ilfov vor fi primite solicitări și se vor elibera pașapoarte numai în două locații:

-         ParkLake, etaj 1, str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, în care vor funcționa 14 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte;

-         Plaza România, etaj 2, bd. Timișoara nr. 26, sector 6, în care vor funcționa 20 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte.

Demersurile pentru deschiderea punctului de lucru din ParkLake au fost făcute de Instituția Prefectului Municipiului București în urma solicitării ministrului afacerilor interne, Carmen Dan, de a identifica soluții pentru îmbunătățirea condițiilor de desfășurare a activității de eliberare a pașapoartelor și pentru reducerea timpului de așteptare la ghișee.

Plata taxei pentru obținerea pașaportului se poate face:

·        on-line, în sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului

·        de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului

·        prin mandat poștal (la orice Oficiu Poştal)

·        în numerar sau după caz prin intermediul POS-urilor la casieriile unităţilor Trezoreriei Statului, la casieriile Instituţiilor Prefectului și, începând cu data de 11 iunie și la casieriile unităţilor CEC BANK.

Nu se percepe comision pentru această plată.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 27°C 30°C
IASI 28°C 29°C
CLUJ 26°C 27°C
CONSTANTA 27°C 29°C
CRAIOVA 30°C 31°C
BRASOV 24°C 25°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 18 Iulie 2018, 21:42
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 18-07-2018
Deschidere: 8005.25
Maxim: 8031.89
Mimim: 7985.76
Variatie: -0.19%
BRD
13.44
0.45%
WINE
18.00
3.01%
SNG
32.05
2.15%
TLV
2.50
0%
TGN
328.50
0.92%
FP
0.89
0.23%
TEL
22.20
1.14%
EL
9.20
0.22%
SIF5
2.08
0%
SNP
0.32
0.31%
ARHIVĂ ȘTIRI