Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

De la 1 ianuarie 2015, doar maşini Euro 6

Începând de la 1 ianuarie 2015, nu vor mai putea fi produse autovehicule, decât dacă au motoare Euro 6, potrivit Regulamentului 459/2012, aprobat de Parlamentul European, şi Ordinului ministrului Transportului şi Infrastructurii (din România) nr 1.254 din 27 iulie 2012. Producătorii auto nu vor mai putea să-şi omologheze tipurile noi de motoare pe care le pun în fabricaţie de serie, începând cu 1 septembrie 2014, decât dacă respectă norma Euro 6.

11 Septembrie 2014, 15:37 |
De la 1 ianuarie 2015, doar maşini Euro 6

Norma Euro 6 prevede reducerea drastică a noxelor emise de motoarele vehiculelor cu masă mai mică de 2.610 kg: pentru motoarele pe benzină până la limita de 60 mg / km de oxizi de azot şi pentru motoarele diesel până la 80 mg/km (adică o reducere suplimentară de peste 50 % faţă de norma Euro 5).

Emisiile combinate de hidrocarburi şi oxizi de azot provenite de la vehiculele diesel vor fi, de asemenea, reduse, pentru a fi limitate la 170 mg/km, cu 26% mai puţin decât la Euro 5.

Dacia a declanşat la începutul anului proiecte de investiţii de 38 de milioane de euro, pentru a produce maşini cu motoare Euro 6, scrie economica.net. Producătorii europeni, mai ales cei germani, oferă încă de anul trecut motoare euro 6.

Trecerea la euro 6 va face loc şi unor promoţii la maşinile noi, dar şi la cele euro 5 rămase pe stoc, spun specialiştii.

Producătorii auto vor dori să scape cât mai repede de maşinile echipate cu acest tip de motoare şi se face astfel loc ofertelor aparent avantajoase pentru maşini euro 5.

În plus, producătorii vor încerca să-şi recupereze cât mai repede investiţiile făcute pentru trecerea la motoare Euro 6, astfel încât devin probabile oferte la preţuri reduse.

Pe de altă parte, când norma euro 6 va fi obligatorie, sistemele de taxare ar putea penaliza înmatricularea de maşini euro 5, după sistemul actual: taxa de poluare este mult mai mică în cazul înmatriculării unui autoturism euro 5 decât cea aplicată pentru un autoturism euro 4.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN SOCIAL
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 18°C 14°C
IASI 12°C 12°C
CLUJ 12°C 11°C
CONSTANTA 12°C 12°C
CRAIOVA 19°C 12°C
BRASOV 13°C 10°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 19 Martie 2019, 08:46
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 18-03-2019
Deschidere: 7861.83
Maxim: 7917.76
Mimim: 7861.83
Variatie: 0.27%
SNP
0.36
1.12%
BRD
12.70
0.16%
TLV
2.07
0.24%
FP
0.89
0.11%
SNG
30.45
1.16%
EL
9.99
1%
TGN
339.50
0.3%
DIGI
24.40
0.2%
SIF2
1.24
0.65%
COTE
77.30
0.39%
ARHIVĂ ȘTIRI