Cumpărături online în timpul programului de lucru. Şefii ştiu ce se întâmplă, dar trec cu vederea

8 septembrie 2018, 20:30

Aproape 6 din 10 angajaţi români admit că fac cumpărături online, în timpul orelor de program cel puţin o dată pe lună. Cei mai mulţi alocă, în medie, 30 de minute pentru fiecare sesiune de cumpărături. Un procent mai mic, de doar 7%, recunoaşte că face cumpărături pe internet mai des de câteva ori pe săptămână, iar 2% cumpără zilnic.

Mai bine de jumătate dintre angajaţii români preferă să facă cumpărături pe internet după-amiază, între ora 15.00 şi ora 18.00. 19% dintre ei îşi găsesc timp pentru această activitate dimineaţa, de la 9.00 la 11.00. Şi prea puţini fac acest lucru în pauza de prânz.

Şefii ştiu ce se întâmplă, dar trec cu vederea acest comportament.

Unul din doi angajaţi foloseşte cel mai adesea telefonul personal pentru a face cumpărături online în timpul orelor de program, iar 32% folosesc laptopul sau calculatorul.

Oamenii cumpără cel mai des îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, electronice şi electrocasnice.

În ultimii ani, comerţul online a explodat în România. Dacă în 2017 românii au cumpărat produse de pe internet în valoare de 2,8 miliarde de euro, estimarea pentru acest an este de aproape 4 miliarde de euro.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

ANPC verifică site-urile de cumpărături Temu şi Shein