Cumpărăm în funcţie de like-uri. Studiile arată că tot mai mulți oameni sunt influențați de rețelele de socializare

30 septembrie 2018, 16:54

Indiferent de vârstă, interentul a devenit în ultimii ani prima opțiune a cumpărătorilor.

Oamenii caută în mediul virtual orice, de la haine, biciclete, mâncare, până la materiale de construcții.

Rețelele de socializare au dus acest obicei chiar mai departe. Mulți români nu cumpără nimic până nu citesc ce cred alții despre produsul pe care și-l doresc.

Studii recente arată că tot ce mâncăm, cu ce ne îmbrăcăm sau ne mobilăm casa este influențat de rețelele de socializare.

Dacă vorbim despre motivele care ne determină să le recomandăm celor dragi un produs, pentru cei mai mulți dintre noi importante sunt calitatea produsului respectiv și experiența pe care am avut o cu acesta. Importante sunt însă și prețul, eticheta și reclama.

Același studiu arată că încrederea consumatorilor crește dacă produsele pe internet au recenzii bune, sunt de calitate, iar reprezentanții brandului răspund prompt cerințelor clienților.

Puțini cumpărători știu însă că firmele apelează la companii specializate, astfel încât imaginea pe care o au în mediul online să fie pozitivă.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite