Până la startul Euro 2020 au mai rămas 17 luni. Din septembrie 2014 de când a primit dreptul de organizare și până în momentul de fața România nu a îndeplinit nici unul dintre obiectivele trasate de UEFA. Nu s-a construit nici un stadion, de la linia de metrou ne-am luat adio iar calea ferată este deocamdată doar pe hârtie.
Mai mult, la începutul acestei săptămâni, Ion Tiriac a dat publicității un comunicat în care afirmă că statul român vrea să lege Gara de Nord de Aeroportul Henri Coandă printr-o care ferată care va trece exact prin patinoarul pe care l-a construit la Otopeni precum și prin campusul unei universități pe care vrea s-o ridice în zonă.
Drept urmare am solicitat un punct de vedere din partea CFR SA pe această temă și am primit un comunicat din care am aflat ca proiectul de construcție a fost aprobat abia pe 20 decembrie 2018, adică acum o lună.
Durata estimată pentru construcție este de 12 luni, dar nu ni se spune și începând de când? Data începerii lucrărilor nu e menționată. 583 de mii de lei va costa întregul proiect. Și dau asigurări cei de la CFR că linia de cale ferată nu va afecta patinoarul.
Legat de stadioane : Dinamo nu se mai face din pricina unui litigiu de nerezolvat in timp util. Ghencea este în proces de demolare dar lucrările de costrucție nu au început. La Giulești și la stadionul Arcul de Triumf nu au început lucrările.