Criza sanitară mută tot mai multe afaceri pe Internet. În 2020, magazinele online au avut încasări de peste cinci miliarde și jumătate de euro

7 februarie 2021, 14:54

Răzvan Crișan este managerul mai multor restaurante din București. Restricțiile de funcționare impuse de autorități încă de anul trecut industriei HoReCa i-au dat peste cap socotelile.

Din octombrie vinde meniuri doar pe Internet.

Tot mai mulți comercianți, ale căror venituri au fost reduse de criza sanitară, își mută sau extind afacerile în online.

Odată cu numărul mai mare de oferte, specialiștii în comerțul online ne recomandă să fim atenți de unde cumpărăm pentru a nu fi înșelați.

Părerile clienților sunt împărțite.

Magazinele online au avut, anul trecut, încasări de peste 5 miliarde și jumătate de euro, cu 30% mai mari decât în 2019.

Și pentru anul acesta este prognozată o creștere importantă a vânzărilor.

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

ANPC verifică site-urile de cumpărături Temu şi Shein