Consumatorii români nemulțumiți de serviciile unor companii europene au recuperat 300.000 de euro în 2020

10 ianuarie 2021, 19:58

5.200 de reclamații au făcut românii anul trecut la adresa unor companii din afara țării. Centrul European al Consumatorilor din România s-a ocupa de aceste plângeri și a reușit să recupereze 300.000 de euro.

Un caz cunoscut este al unui tânăr plecat în luna de miere în Spania, căruia compania aeriana i-a pierdut bagajele de două ori.

Reclamațiile au vizat mai ales 5 domenii: transporturi, îmbrăcăminte și încălțăminte, restaurante și hoteluri, recreere și cultură. Nu în ultimul rând, diverse produse și servicii.

Reprezentanții companiilor din turism spun că foarte mulți români și-au cumpărat vacanțe în regim early booking, înainte ca pandemia să închidă granițele.

Consumatorii români au făcut cele mai multe plângeri la adresa unor firme din Ungaria, Marea Britanie, Germania, Franța, Spania, Irlanda și Italia.

De cealaltă parte, cele mai multe reclamații ale unor consumatori din alte state membre împotriva comercianților din România au provenit din Bulgaria, Italia, Franța, Ungaria, Irlanda și Belgia.

 

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite