Concedieri la mai multe companii aeriene, din cauza crizei provocate de pandemie. Ce soluții au clienții care au cumpărat bilete

29 aprilie 2020, 12:06

Din cauza pandemiei, SAS abia mai supraviețuiește. Ca să facă economii trebuie să dea afară 5.000 de salariați. Mai multe companii aeriene, care se confruntă cu aceeași situație, au anunțat măsuri similare.

Companiile aeriene ar trebui, teoretic, să le ofere clienților mai multe variante pentru compensații, inclusiv returnarea banilor pentru bilete. Din păcate, mulți clienți se plâng că nu reușesc să contacteze companiile, nu primesc răspunsuri și, evident, nici banii înapoi.

Răzvan Pascu, consultant în turism, a declarat la TVR că majoritatea companiilor aeriene nu au returnat banii pasagerilor. Pascu a explicat că, în această perioadă, poți primi banii înapoi doar dacă ai avut bilet de avion și zborul a fost anulat.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite