Compensații financiare pentru bagajul pierdut sau curse aeriene anulate

6 august 2018, 23:39

Unde-i lege nu-i tocmeală, iar când vine vorba de bagaje pierdute pasagerii trebuie să știe că au drepturi.

Prima reclamație pe care trebuie să o faceți este la biroul de bagaje pierdute din aeroport. În termen de șapte zile anunțați și compania de transport aerian, iar dacă în 21 de zile bagajul nu vă sosește acasă aveți dreptul la compensații.

Potrivit estimărilor, 80% dintre europenii din vestul continentului își cer banii în astfel de situații.

Despăgubiri puteți primi și dacă zborul dumneavoastră este întârziat, suprarezervat, anulat sau dacă ați ajuns la destinație cu o întârziere de minimum trei ore.

În funcție de distanța pe care urma să o parcurgeți ați obține între 250 și 600 de euro. Inclusiv în cazul zborurilor charter.

Pentru a recupera banii, solicitările se îndreaptă către companiile aeriene sau cele specializate în recuperarea acestor despăgubiri.

Există și situații când nu aveți dreptul să primiți ceva. Atunci când anularea zborului este cauzată de situații excepționale, care nu au putut fi evitate, ați fost informat despre anulare cu două săptămâni înainte sau ați aflat într-un termen mai scurt de 14 zile, dar vi s-a oferit o alternativă.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite