CORESPONDENŢĂ DE LA BRUXELLES

Comisia Europeană vrea să pună condiţii mai dure pentru publicitatea online

Comisia Europeană vrea să înăsprească condiţiile în care giganţii internetului se pot folosi de datele personale ale utilizatorilor pentru a face reclamă. Executivul comunitar a iniţiat un set de propuneri care, odată aplicate, ar da mari bătăi de cap celor care folosesc programele de spionaj în scop publicitar. O corespondenţă de la Bruxelles, de Lucian Pîrvoiu.

11 Ianuarie 2017, 15:56 (actualizat 11 Ianuarie 2017, 19:56) |
Trimite un comentariu
1


sau conectează-te prin Facebook

Televiziunea Română respectă noile norme impuse de Uniunea Europeană cu privire la protejarea datelor. Postarea unui comentariu la articolele de pe site-urile TVR presupune declararea numelui si email-ului dumneavoastră. Aceste date au ca scop strict identificarea sursei comentariului. Ele nu vor fi procesate sau transmise unor terţi în alt scop decât cel declarat. Vezi şi "Politica de Confidenţialitate" care descrie modul în care colectăm, folosim şi partajăm informaţiile dumneavoastră pentru a vă oferi serviciile online TVR şi modul în care colaborăm cu platforme sociale.
*
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 18°C 14°C
IASI 18°C 5°C
CLUJ 14°C 8°C
CONSTANTA 15°C 10°C
CRAIOVA 17°C 17°C
BRASOV 16°C 8°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
ARHIVĂ ȘTIRI