CM 2018: Brazilienii nu sunt chiar atât de pasionaţi de fotbal, arată un studiu

Brazilienii nu sunt chiar atât de pasionaţi de fotbal
Brazilienii nu sunt chiar atât de pasionaţi de fotbal
14 iunie 2018, 09:58

Emiratele Arabe Unite, cu un procent de 80%, se află pe primul loc în studiul realizat de compania Nielsen Sports pe un public din 30 de ţări. Emiratele Arabe Unite sunt urmate de Thailanda (78%), Chile, Portugalia şi Turcia, cu câte 75%, în timp ce Brazilia, de cinci ori campioană mondială, este pe un modest loc 13.

Procentul brazilienilor interesaţi de fotbal era de 72% în 2013, cu un an înainte ca Selecao, din postura de gazdă, să fie umilită cu 7-1 de Germania în semifinalele Cupei Mondiale 2014.

Brazilienii pot fi foarte nestatornici în ceea ce priveşte fotbalul, iar afluenţa publicului la meciurile din această ţară variază mult, în funcţie de forma echipelor, de caracterul decisiv sau nu al partidei, de ora de start a întâlnirii sau chiar de vreme. În sezonul trecut, media de spectatori la meciurile din campionatul Braziliei a fost doar de 16.418.

Studiul arată că, din 2013 până în 2017, procentul celor interesaţi de fotbal a crescut în China, de la 27% la 32%, în India, de la 30% la 45%, şi în Statele Unite, de la 28% la 32%.

În ciuda numelor mari din campionatul Angliei, Marea Britanie este pe un modest loc 17, cu 51%.

Conform studiului, Cristiano Ronaldo, atacantul lui Real Madrid şi al naţionalei Portugaliei, este pe primul loc în ceea ce priveşte folosirea reţelelor de socializare de către fotbalişti, la mare distanţă de rivalul său Lionel Messi.

Cu 570 de milioane de acţiuni pe Facebook, Twitter şi Instagram în primele cinci luni ale acestui an, Ronaldo îi devansează Neymar, cu 294 de milioane, şi Messi, cu 201 milioane.

Potrivit studiului, numărul acţiunilor este în acest caz mai important decât numărul de followeri, arătând câte persoane au interacţionat cu contul şi dând o idee mai clară în ce priveşte impactul şi influenţa.

Succesul pe reţelele de socializare nu este întotdeauna legat de succesul pe gazon, a adăugat studiul.

Pe locul 4 este Sergio Ramos, controversatul fundaş al naţionalei Spaniei şi al lui Real Madrid, cu 158 de milioane de acţiuni, urmat de Mohamed Salah, atacantul egiptean al lui Liverpool, cu 105,3 milioane.

În ceea ce priveşte numărul de followeri pe reţelele de socializare, pe primul loc este tot Ronaldo, cu un total de 322,8 milioane pe Twitter, Instagram şi Facebook, urmat de Neymar (194,2 milioane) şi Messi (181,9 milioane).

 

 

sursa

agerpres.ro

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite