Click pentru cumpărături. Tot mai mulţi români îşi comandă produse online

10 mai 2017, 16:45

Camelia a primit noul leagăn pentru băieţelul ei, la o oră după ce l-a comandat pe Internet. Un curier i l-a adus la birou.

“Nu am timpul necesar să merg din magazin în magazin, nici răbdarea necesară. Aşa, pe net, pot vedea mai multe magazine am mai mulţi furnizori şi preţuri diferite”, spune femeia.

La fel gândesc alte câteva milioane de români. Au acces la Internet rapid, oriunde s-ar afla, aşa că analizează ofertele magazinelor de pe smartphone. Retailerii din online spun că aproape 80 la sută dintre cei care vor să cumpere un produs, întâi îl caută pe telefon, apoi îl comandă.

Din depozite pleacă, zilnic, spre casele românilor, câteva mii de produse. Cele mai multe electronice şi electrocasnice, însă cererea devine din ce în ce mai mare şi pentru alte tipuri de produse. Acelea de curăţenie şi scutece pentru copii.

Comercianţii vin cu tot felul de artificii, ca să le crească românilor apetitul pentru cumpărături.

“La plata cu cardul am făcut o foarte mică inovaţie astfel încât să îi fie foarte simplu clientului, Aceştia îşi pot stoca cardul în contul lor de pe magazinul nostru şi, astfel, în momentul în care fac plata se face foarte simplu cu un singur click”, spune Tudor Manea, directorul general al unui magazine online.

Comerţul online reprezintă 25 la sută din cifra de afaceri a pieţei de curierat din România, aproximativ 100 de milioane de euro.

Totuşi, cifrele comerţului online ne plasează spre coada clasamentului mondial. În timp ce la noi reprezintă 2,8 la sută din totalul cumpărăturilor, în Marea Britanie, procentul e de 13%.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă