Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

CFR a lansat licitația pentru modernizarea liniei București Nord - Giurgiu Nord - Frontieră

CFR SA a lansat licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente obiectivului ”Modernizarea liniei CF București Nord -Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: Redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana.

07 Februarie 2020, 10:45 (actualizat 07 Februarie 2020, 10:49) |
Podul CFR de la Grădiştea este prăbuşit din 2005

Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.

Obiectivul general al investiției ”Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: Redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana", prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și podurile de cale ferată:

- pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.

- pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.

- pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m

- pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Termenul pentru proiectare este de 6 luni, pentru execuția lucrărilor termenul este de 24 luni, iar perioada de garanție a obiectivului este de 60 de luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 24.03.2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.00.

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 11°C 16°C
IASI 13°C 16°C
CLUJ 10°C 13°C
CONSTANTA 9°C 11°C
CRAIOVA 10°C 14°C
BRASOV 8°C 13°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 07 Aprilie 2020, 13:18
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 01-04-2020
Deschidere: 7625.38
Maxim: 7625.38
Mimim: 7421.5
Variatie: -1.84%
TLV
1.77
2.53%
BRD
10.80
5.96%
FP
1.09
2.25%
EBS
79.40
4.4%
SNG
27.75
0.18%
SNN
13.74
0%
SNP
0.29
0.69%
TGN
235.00
1.25%
EL
9.32
0.86%
DIGI
29.30
1.69%
ARHIVĂ ȘTIRI