Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Câştigătorii Cupei Mondiale. Producătorii de echipament sportiv ating sume stronomice

Compania germană Adidas a intregistrat venituri record datorită Cupei Mondiale. Principala competitoare, Nike, a raportat de asemenea încasări deosebit de performante mulţumită turneului final din Brazilia.

30 Iunie 2014, 15:13 | Florian Petrică |
Brazuca, mingea oficială a CM de fotbal / FOTO: Adidas

Vânzările înregistrate la Cupa Mondială din 2010 au totalizat 6,5 milioane de tricouri, cu 30% mai mult decât în 2006, când turneul final a fost găzduit de Germania.

Producătorul german a anunțat că aşteaptă venituri în valoare de 2,72 de miliarde de dolari în acest an, pe segmentul fotbalistic, potrivit worldfootballinsider.com.

La rândul său, compania americană Nike a anunțat că veniturile generate de fotbal au atins 2,3 miliarde de dolari de-a lungul anului fiscal, cu o creștere de 21%, conform abcnews.go.com.

Producătorul american a investit masiv în trimestrul patru, perioadă premergătoare Cupei Mondiale. Investițiile în marketing au cuprins câteva modele noi de ghete de fotbal, inclusiv unul purtat de superstarul Cristiano Ronalo, potrivit bbc.com.

În ansamblu vânzările Nike au crescut cu 11% în trimestrul patru, până la 7,4 miliarde de dolari.

La actuala Cupă Mondială, este pentru prima dată când Nike sponsorizează mai multe reprezentative decât Adidas. Nike susţine 10 echipe, iar Adidas, nouă.

 

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
StirileTVR.RO PE FACEBOOK