Capcanele cumpărăturilor online. 60 la sută dintre românii din mediul urban cumpără lunar din magazinele virtuale

19 ianuarie 2022, 21:06

Pandemia a schimbat tot mai multor români obiceiurile de consum. Se cumpără tot mai mult de pe internet, pentru că este mai ușor și se evită astfel locurile aglomerate. Ce se obține însă fără efort vine uneori la pachet cu probleme pentru bugetul personal. Și asta pentru că printre produsele comandate sunt și investiții mai puțin inspirate.

Datele unui sondaj făcut recent spune că peste 60 la sută dintre românii din mediul urban cumpără cel puțin o dată pe lună din magazinele virtuale.

Potrivit acestui sondaj, categoriile de produse cumpărate cel mai des din mediul online sunt îmbrăcăminte și încălțăminte, electrocasnice și electronice, produse cosmetice. Avantajele shopping-ului online sunt multiple, comandăm de acasă sau de la birou, iar preţurile produselor pot fi comparate mai ușor și de cele mai multe ori sunt mai mici decât în magazine.

Marii retailerii pregătesc constant facilitați care să le ușureze experiența clienților. De la livrare la plată și tip de produse.

Același sondaj arată că din magazinele fizice, cele mai cumpărate produse rămân cele alimentare, mâncare și băutură, urmate de cele de îngrijire și curățenie și medicamente.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

ANPC verifică site-urile de cumpărături Temu şi Shein