Bucureştiul, perla „prăfuită” a turismului românesc

23 ianuarie 2020, 21:15

Acest cuplu de britanici a venit pentru prima dată în România în 2002. Pentru că britanicii au văzut potențialul uriaș pe care țara noastră îl are, acum 10 ani și-au deschis o afacere cu produse tradiționale. Gemuri, siropuri și băuturi românești pe care le vând atât în țară cât și în Marea Britanie.

Despre Capitală, un loc pe care Jim și soția sa îl vizitează destul de des, cei doi spun că ar mai fi multe de pus la punct.

Potrivit unei analize făcute de una dintre cele mai mari asociații din industria hotelieră din România, cei mai mulți locuitori ai Capitalei cred că Bucureștiul are un uriaș potențial turistic, dar este insuficient promovat.

Studiul arată că punctele forte ale Bucureștiului sunt viața de noapte, mâncarea și serviciile de cazare. La polul opus, minusurile sunt reprezentate de lipsa promovării turistice, transportul public și aglomerația.

Analiza ne arată, de fapt, că, deși ar exista suficiente resurse pentru promovare, autoritățile și mediul privat nu au găsit încă o soluție care să funcționeze.

În 2018, Capitala a fost vizitată de peste 2 milioane de turiști. În urma unei analize legate de motivele pentru care aceștia ne-au vizitat țara, a reieșit că cei mai mulți au venit pentru afaceri, viață de noapte, prețurile mici și Casa Poporului.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

Trei vești proaste despre vacanțele de anul acesta

România a pierdut un milion de turiști străini, în ultimii patru ani