Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Brazilia 2014. Companiile de echipament sportiv se pregătesc pentru propria competiție

Odată cu echipele prezente la turneul final al Cupei Mondiale din Brazilia vor intra în competiție și marii producători de echipament sportiv. Pentru prima data, Adidas nu va fi brandul cu cele mai multe parteneriate la Campionatul Mondial.

14 Mai 2014, 17:52 (actualizat 15 Mai 2014, 01:03) | Florian Petrică |
Cupa Mondială 2014. Producătorii de echipament sportiv miezeaza pe forţa echipelor partenere şi pe expunerea TV

La confruntarea neoficială a brandurilor de la Rio 2014 participă opt companii, sponsori ai celor 32 de reprezentative.

Miza este foarte mare, întrucât evenimentul cu cea mai mare audiență reprezintă un instrument de marketing uriaș pentru companii. În același timp, cu cât va fi mai mare performanța echipei susținute, cu atât mai amplă va fi expunerea și desigur, credibilitatea brandului.

Din start se detașează Nike și Adidas, producători cu vânzări în valoare de câte 2 miliarde de dolari fiecare, potrivit forbs.com. Cele două companii își dispută titlul neoficial de lider pe piața mondială a fotbalului.

Nike sponsorizează 10 echipe. Acestea sunt Brazilia, Anglia, Franța, Olanda, Croația, Grecia, Portugalia, SUA, Coreea de Sud și Australia.

Adidas susține nouă formații - Argentina, Spania, Germania, Mexic, Bosnia și Herzegovina, Columbia, Japonia, Nigeria și Rusia.

Puma este, cu opt echipe, al treilea sponsor important de la Cupa Mondială. Partenerele sale sunt naționalele din Algeria, Camerun, Chile, Ghana, Italia, Coasta de Fildeș, Elveția și Uruguay.

Celelalte branduri cu parteneriate la Cupa Mondială din Brazilia sunt Burrda Sports, Lotto, Marathon Sports, Joma și Uhlsport. Naționalele sponsorizate sunt în ordine, Belgia, Costa Rica Ecuador, Honduras și Iran.

Nike se instalează în premieră pe primul loc la capitolul numărului de echipe sponsorizate la Campionatul Mondial. La ediția precedentă, CM 2010 din Africa de Sud, Adidas a avut 12 echipe, Nike - nouă, iar Puma - șase.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 15°C 13°C
IASI 12°C 7°C
CLUJ 8°C 8°C
CONSTANTA 13°C 11°C
CRAIOVA 15°C 11°C
BRASOV 11°C 6°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 20 Februarie 2019, 06:17
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 19-02-2019
Deschidere: 7764.01
Maxim: 7764.01
Mimim: 7724.39
Variatie: -0.46%
TLV
1.82
0.87%
FP
0.88
0.23%
SNP
0.35
0.57%
BRD
11.82
0.51%
SNG
32.15
0%
SNN
9.12
2.48%
EL
10.94
1.1%
TGN
341.00
1.45%
SIF5
2.05
0.49%
SIF3
0.24
1.91%
ARHIVĂ ȘTIRI