Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Brandurile din SUA domină lumea sportului. Cristiano Ronaldo, departe de podium

Brandurile americane domină industria sportului la nivel mondial. Atât sportivii, cât și companiile din SUA deschid clasamentele, indiferent de specificul segmentului în care activează. În ierarhia sportivilor, fotbaliștii ocupă locuri modeste. Dintre ei, primul este Cristiano Ronaldo, aflat doar locul șapte.

08 Octombrie 2014, 17:40 | Florian Petrică |
Cristiano Ronaldo

Producătorul de echipament sportiv Nike, domină ierarhiile din lumea sportului cu o valoare a brandului de 19 miliarde de dolari, în acest an, potrivit forbes.com. În SUA, ramura de încălțăminte a companiei Nike, inclusiv brandul Jordan, are o cotă de piață de 62%.

Pe locul secund se află televiziunea de tematică ESPN, în timp ce producătorul german Adidas, ocupă poziția a treia, cu o valoare de 5,8 miliarde.

Clubul cu cel mai valoros brand este New York Yankees, din Major League Baseball, cu 521 de milioane de dolari. De 12 ani, NY Yankees este liderul American League, în privința numărului de spectatori de pe stadioane. Brandul Real Madrid este pe locul al doilea, cu 484 de milioane de dolari.

Marca LeBron James este cea mai valoroasă din lumea atleţilor. Cu 37 de milioane de dolari, brandul său este pe primul loc în rândul personalităților din lumea sportului, ca urmare a contractelor cu Nike, McDonald's, Coca-Cola, Upper Deck și nu numai.

Cristiano Ronaldo, cu 17 milioane de dolari, este primul fotbalist din acest top. CR7 ocupă doar locul șapte, după Tiger Woods, Roger Federer, Phil Mickelson, jucătorul de cricket Mahendra Singh Dhoni și Usain Bolt.

În privința evenimentelor din lumea sportului, pe primul loc se află celebrul Super Bowl. Finala NFL, unde 30 de secunde de publicitate TV costă 4 milioane, valorează jumătate de miliard dolari. Jocurile Olimpice sunt pe locul doi, iar Campionatul Mondial de Fotbal, pe poziția a treia, cu 170 de milioane.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 32°C 27°C
IASI 30°C 29°C
CLUJ 26°C 27°C
CONSTANTA 28°C 25°C
CRAIOVA 32°C 26°C
BRASOV 25°C 24°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 22 Iulie 2018, 11:59
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 20-07-2018
Deschidere: 7863.76
Maxim: 7951.21
Mimim: 7848.11
Variatie: 0.44%
SNG
30.65
2.98%
SNP
0.31
2.27%
TLV
2.48
0.4%
TGN
325.00
0.31%
EL
9.26
0.43%
BRD
13.36
1.49%
FP
0.89
0%
SIF2
1.30
0.45%
COTE
88.00
0.11%
SIF5
2.08
0.24%
ARHIVĂ ȘTIRI