Brandul turistic al României, de la frunză la oaie. Ministrul Agriculturii, Petre Daea, argumentează: „Oaia este o statuie vie”

30 mai 2017, 14:44

Mai în glumă, mai în serios, doi dintre miniștrii guvernului Grindeanu, cel al Agriculturii și cel al Turismului, par să găsească în oaie o sursă de inspirație. Din care, spun ei, România ar avea de câștigat.

”Este doar o definiţie, argumentele se găsesc în străfundul analizei pentru fiecare şi pentru orice loc. Uitaţi-vă în orice parte a țării cât de frumos este acest animal pe păşunile verzi ale ţării românești”, a explicat ministrul Agriculturii.

La Consiliul Consultativ de săptămâna trecută, ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat pe tur-operatori că vrea ca Miorița să fie imaginea turismului românesc.

Mircea Dobre spune că așa cum Franța are cocoșul galic și Spania taurul, România ar putea atrage turiști cu oaia. Deloc încântați că oaia ar putea înlocui celebra frunză din brandul de țară, operatorii din turism au respins propunerea.

În replică, ministrul susține că au înțeles greșit. Brandul de țară nu poate schimbat până la sfârșitul lui 2020, în condițiile în care s-au folosit fonduri externe pentru elaboarea sa. Asta însă nu-l împiedică să folosească simboluri și legende naționale pentru promovare turismului. Și le-a cerut operatorilor din turism să vină cu idei pentru broșurile turistice la următoare ședință consultativă, care va fi înregistrată și făcută publică.

A comentat subiectul la Ora de Știri Răzvan Pascu, consultant pe marketing în turism.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă