Black Friday în pandemie. Ce produse sunt în topul preferințelor

12 noiembrie 2020, 19:16

Sunt comercianţi care se pregătesc tot anul pentru vinerea neagră a reducerilor. Ofertele trebuie să fie cât mai atractive pentru clienţi.

În depozitul celui mai mare retailer online se fac ultimele pregătiri pentru Black FrIday. Ce inseamnă asta mai exact în cifre? 4 milioane de produse pregătite doar pentru Black Friday. Programul a fost extins, iar prima zi de după Black Friday, adică sâmbătă, vor fi predate către curieri 250 de mii de colete.

Pandemia a schimbat prioritățile românilor, aşa că ofertele sunt adaptate.

Mobilierul de birou este mai nou pe lista celor mai căutate produse. Este un efect al faptului că lucrul de la birou s-a mutat acasă.

Şi cărţile se vând cu reduceri semnificative. Iar comercianții așteaptă creșteri de până la 50 la sută față de anul trecut.

Chiar şi bijuteriile se vând la preţuri speciale. Inclusiv unicatele create de designeri.

Potrivit studiilor, anul acesta de Black Friday se estimează o creştere a vânzărilor cu aproximativ 20 la sută față de anul trecut. Iar plățile cu cardul vor exploda: 55 la sută dintre cumpărători vor folosi plățile electronice – anul trecut au fost doar 42 la sută.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite