Black Friday de pandemie. Magazinele online mizează pe vânzări mai mari cu 20% față de ediția precedentă

13 noiembrie 2020, 19:27

Printre produsele la ofertă sunt şi măştile şi alte obiecte sanitare. Rămân însă în top reducerile la haine, electronice şi IT.

În depozitul celui mai mare retailer online din România se lucrează în ritm alert. Peste 1.200 de angajați au fost mobilizați să onoreze numărul mare de comenzi de Black Friday.

Numai azi, peste 50.000 de colete urmează să fie livrate clienților cu ajutorul a peste 200 de tiruri care aparțin firmelor de curierat.

Magazinele online mizează pe vânzări mai mari cu 20% față de ediția precedentă a Black Friday. Mulți clienți lucrează de acasă și preferă comenzile pe internet în locul cumpărăturilor clasice. Timpul mediu de livrare e de cinci zile.

Și comercianții din mall-uri au pregătit prețuri promoționale la haine, încălțăminte, parfumuri, electrocasnice și IT. Reducerile au început mai devreme, chiar de la sfârșitul lunii octombrie.

În România, fiecare comerciant își stabilește momentul când dă startul reducerilor de Black Friday. La fel și durata promoțiilor.

Pe Internet, cel mai valoros produs vândut, până în acest moment de Black Friday, e o mașină de lux de peste 40.000 de euro. Pentru a preveni fraudele, inspectorii ANAF cer curierilor să verifice cine sunt vânzătorii. Instituția a anunțat că va monitoriza tranzacțiile online.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite