Black Friday. Magazinele online au făcut vânzări record de peste 200 de milioane de euro

23 noiembrie 2017, 18:45

În București, comenzile au fost atât de multe încât clienții stau încă la cozi să își ridice coletele. Pentru Alex, reducerile de până la 35% i-au adus laptopul mult dorit.

Era sub 1000 de lei și aveam nevoie de un laptop nou. De asta l-am luat și mi s-a părut o ocazie bună” – Alex.

Topul celor mai vândute produse a fost dominat de electrocasnice, televizoare, telefoane și îmbrăcăminte.

În total, comercianții au încasat peste 200 de milioane de euro, cu aproape 70% mai mult ca anul trecut.

Vânzările record au adus peste 200 de reclamații verificate de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.

Preţurile din ce reiese din reclamaţii nu au fost diminuate, ba din contră au crescut înainte de demararea campaniei. Apoi reducerea care a fost semnificativă dădea preţul final cumva mai mare decât preţul iniţial înainte de demararea campaniei” – președinte Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

După finalul campaniei, prețul unor produse cum sunt telefoanele a rămas aproape neschimbat. Magazinele online estimează anul acesta vânzări de peste 600 de milioane de euro, cu 35% mai mari decât în 2016.

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite