Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.
VIDEO TELEJURNAL

Autostrăzile noastre, eterne şantiere şi promisiuni

În 23 de ani, România abia a reuşit să treacă de pragul de 500 km de autostradă. Luna aceasta, ar fi trebuit finalizaţi 160 de km, pe distanţa Nădlac - Sibiu, din bani de la Uniunea  Europeană. Dar în loc să avem panglici de inaugurare tăiate de autorităţi, vedem cum termenele se rostogolesc unul după altul.

06 Aprilie 2013, 23:46 (actualizat 06 Aprilie 2013, 23:47) | Telejurnal |
Termene nerespectate autostrazi
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

VIDEO
Termene nerespectate autostrazi
Ca sa fie terminată la timp, autostrada de la Nădlac la Sibu a fost împărţită în mai multe tronsoane. Dar nici aşa constructorii n-au finalizat-o la timp. Din 160 de kilometri, se circulă acum pe centura Aradului, o porţiune între Deva şi Simeria, precum şi pe primul tronson al autostrăzii Timişoara - Lugoj. În rest, nu se prea respectă termenele de finalizare.

Pe Arad - Timişoara se circulă de mai bine de un an, dar autostrada nu e terminată: nu sunt spaţii de servicii, nu sunt parapete. Între Lugoj şi Deva se lucrează pe un singur lot. Ar trebui să fie gata peste patru zile, dar nici 60% nu s-a finalizat.

În schimb, între Deva şi Orăştie lucrările stau ceva mai bine. Autostrada Orăştie - Sibiu este împărţită în patru loturi. Sunt lucrări mai grele, dar constructorii au promis să le termine luna aceasta. Nici 70% din drum nu e gata.

Acum doi ani, compania de drumuri semna contracte de proiectare şi execuţie pentru 9 tronsoane de autostradă de pe Coridorul IV Paneuropean. Constructorii promiteau să termine totul într-un an şi jumătate.

Până una alta, Comisia Europeană a blocat fondurile pentru transporturi, din cauza suspiciunilor de fraudă. Aşa că, până când România nu va demonstra că lucrează cinstit la autostrăzi, guvernul va plăti din banul public finalizarea acestor proiecte.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN SOCIAL
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 17°C 14°C
IASI 17°C 14°C
CLUJ 17°C 13°C
CONSTANTA 12°C 12°C
CRAIOVA 21°C 15°C
BRASOV 15°C 8°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 21 Aprilie 2019, 14:01
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 19-04-2019
Deschidere: 8279.83
Maxim: 8352.28
Mimim: 8279.83
Variatie: 0.86%
BRD
13.60
2.39%
FP
0.96
0.63%
SNG
33.45
0.6%
TLV
2.15
1.88%
TGN
350.00
0.28%
SNN
10.86
1.69%
EL
11.05
0.9%
WINE
19.00
1.06%
SIF2
1.20
0.84%
TBM
0.30
1.69%
ARHIVĂ ȘTIRI