Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Autostrada suspendată a fost respinsă de consilierii generali ai Primăriei Capitalei

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a respins vineri proiectul privind închiderea inelului median de circulaţie al Capitalei. În acest proiect era inclusă şi autostrada suspendată. Proiectul a mai fost respins o dată, consilierii invocând că nu le-a fost prezentată propunerea în timp util. Potrivit estimărilor Primăriei Generale, costul total al lucrării ar fi de 1,57 miliarde euro.

23 Martie 2012, 18:36 | TVRInfo.ro |
Autostrada suspendată, respinsă pentru a doua oară

Consilierii generali au respins vineri proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi studiului de fezabilitate pentru realizarea obiectivului de investiţii.

"Închidere inelul median de circulaţie la zona nord - autostrada urbană - tronsonul Lacul Morii - Şos.Colentina", arată Agerpres.

Proiectul cunoscut sub denumirea de Autostrada suspendată a fost respins cu 16 voturi pentru şi 20 de abţineri întrucât nu a întrunit numărul necesar de voturi. Conform proiectului, propunerea de închidere a inelului median de circulaţie la zona de nord a Capitalei a fost cuprinsă în planul urbanistic al municipiului Bucureşti.

Din raportul de specialitate al Direcţiei Generale Dezvoltare Urbană - Direcţia Urbanism, rezultă că inelul median este constituit pe latura sa vestică prin Şos.Virtuţii, Pasajul Lujerului, B-dul Braşov, pe latura sudică prin strada Turnu Măgurele, pe latura estică prin Bdul Nicoale Grigorescu, B-dul Chişinău, Strada Doamna Ghica şi Strada Petricani.

Inexistenţa laturii nordice propuse pentru întregirea acestui inel conduce la încărcări şi chiar blocări în trafic în zonă, potrivit proiectului. Această disfuncţie este cu atât mai evidentă cu cât distanţa dintre cele două inele, respectiv inelul principal şi Şos.Colentina este de circa 9 kilometri, iar inexistenţa unei artere intermediare produce încărcări suplimentare ale căilor de acces din zona de nord a oraşului, susţine iniţiatorul. Soluţia proiectată prevede realizarea unui sistem rutier cu următoarea configuraţie: pe sectorul Virtuţii - Griviţa dezvoltarea în lungul bulevardului Constructorului şi apoi traversarea oraşului Triajului Chitila, dezvoltarea la nord de calea ferată pe sectorul Griviţa Poligrafiei cu o arteră cu şase fire de circulaţie, câte trei pe fiecare sens cu separator median.

De asemenea, se preconiza realizarea a două tuneluri unidirecţionale cu trei benzi pe sens, pe sectorul Poligrafiei - Avionului şi dezvoltarea la nord şi la sud de calea ferată prin două căi unidirecţionale pe sectorul Avionului - Petricani şi realizarea a două bulevarde bidirecţionale unul la nord şi celălalt la sud de calea ferată Petricani - Colentina. Proiectul prevede că toate intersecţiile vor fi denivelate, lungimea noii căi rutiere va fi de 13,150 kilometri. Valoarea investiţiei este 6.832.698.195 lei. Finanţarea obiectivului este prevăzută din alocaţii bugetare sau din alte fonduri constituite cu această destinaţie

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN SOCIAL
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 13°C 12°C
IASI 11°C 13°C
CLUJ 11°C 11°C
CONSTANTA 12°C 11°C
CRAIOVA 13°C 11°C
BRASOV 11°C 9°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 20 Martie 2019, 06:03
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 19-03-2019
Deschidere: 7883.39
Maxim: 7947.65
Mimim: 7880.14
Variatie: 0.82%
BRD
12.70
1.58%
SNG
30.40
0.33%
SNP
0.36
1.11%
FP
0.89
0.45%
TLV
2.08
1.46%
TGN
335.00
0.3%
EBS
158.85
1.58%
EL
10.06
2.02%
COTE
77.20
0.13%
TEL
20.80
0.24%
ARHIVĂ ȘTIRI