Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Atletico Madrid asaltează catedralele multimedia din lumea fotbalului

Atletico Madrid este la un pas de surpriză, în ceea ce promite a fi cea mai interesantă aventură din lumea fotbalului financiar. Acasă, a reuşit deja să ţină în şah elita banilor din sportul rege, iar în Champions League, pregăteşte meticulos lovitura de graţie.

02 Aprilie 2014, 17:21 | Florian Petrică |
Atacantul Diego Costa a intrat definitiv în istoria lui Atletico Madrid / FOTO: clubatleticodemadrid.com

Comparaţiile financiare cu Real Madrid şi Barcelona sunt aproape inutile în cazul Atletico. Relevant este că în teren, acest club demonstrează că poate recupera un deficit de 300 de milioane de euro, reprezentant de diferenţa dintre cotele de piaţă, fără să clipească de prea multe ori. Este ceea ce a confirmat deja în Primera Division şi încă o dată, foarte recent, pe Camp Nou, în turul sferturilor din Liga Campionilor.

Mai interesant este însă că Atletico, foarte bună în teren, nu a înţeles foarte clar miza triumfului, în lumea verticală a acestui business. A juca de la egal la egal cu Real Madrid şi Barcelona înseamnă a urca de fapt într-o lume dominată de catedrale multimedia.

Şi asta o demonstrează cu prisosinţă activitatea jucătorilor celor două cluburi pe facebook şi twitter. Spre deosebire de ele, Atletico este foarte departe. Numărul fanilor este şi el deosebit de semnificativ. La începutul anului, Barcelona avea 63 de milioane de fani pe ambele platforme şi ocupa primul loc, în topul realizat de Deloitte. Cu un total de 2,2 milioane de fani, Atletico era penultima din top 20.

În plus, fără a se bucura de recunoaşterea globală a superstarurilor de la Barcelona, jucătorii de la Atletico sunt departe de forma mediatică potrivită pentru marele salt.

Portarul Thibaut Courtois este singurul cu cont de facebook şi twitter, dar şi cu cont personal pe internet. Fără cont pe facebook, Diego este al doilea. În rest, prezenţa întregii echipe în mediul online se rezumă la doar cinci conturi pe twitter, conform transfermarkt.co.uk.

La Barcelona situaţia este complet diferita. Mai puţin activi pe facebook, aproape toţi jucătorii Barcei au cont pe twitter. Printre excepţii se numără Messi, însă cel mai scump jucător din lume are propriul site pe internet.

Altfel spus, Barcelona şi-a învăţat bine lecţia. Întrucât, chiar dacă se întâmplă să piardă în teren, poate relua oricând lupta din mediul virtual, acolo unde au ajuns, e drept, datorită unei inspiraţii fotbalistice de excepţie.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 9°C 12°C
IASI 9°C 15°C
CLUJ 6°C 7°C
CONSTANTA 6°C 10°C
CRAIOVA 9°C 12°C
BRASOV 5°C 7°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 16 Februarie 2019, 10:18
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 15-02-2019
Deschidere: 7642.1
Maxim: 7708.75
Mimim: 7637.46
Variatie: 0.2%
TLV
1.84
1.19%
SNN
9.33
3.66%
SNP
0.35
0.43%
TEL
22.15
1.58%
FP
0.87
3.53%
BRD
11.60
1.54%
SNG
31.20
0.95%
TGN
336.50
1.97%
EL
10.70
0.19%
SIF5
2.06
2.15%
ARHIVĂ ȘTIRI