Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.
ORA DE BUSINESS

Apusul televizoarelor cu plasmă. Vin din urmă televizoarele LED şi smart TV-urile

Şeful uneia dintre cele mai mari companii producătoare de televizioare din lume a anunţat că se apropie sfârşitul unei ere: cea a plasmelor. Unul dintre directorii Panasonic recunoaşte că plasmele au apus, iar din urmă vin televizoarele LED şi smart TV-urile care includ şi accesul la internet. Dar apusul plasmelor vine cam repede, mai ales că sunt mulţi oameni care încă se mai uită la televizoarele clasice, căci plasmele au încă un preţ ridicat.

 

18 Iunie 2013, 20:34 | Moise Guran |
Apusul televizoarelor cu plasama
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

VIDEO
Apusul televizoarelor cu plasama
Televizoarele de ultimă generaţie acaparează rapid piaţa europeană. Asta face ca interesul pentru televizoarele cu plasme să scadă, iar LED-urile, televizoarele 3D sau cele inteligente să fie preferate de cei care sunt în căutarea unei tehnologii noi.

Totuşi cei care aleg să-şi cumpere televizoare de ultimă generaţie trebuie să aibă cel puţin 3.000 de lei în buzunar. Însă cam atât costă şi televizoarele cu plasmă deja lăsate în urmă de avansul tehnologic al acestui sector.

Aceste evoluţii l-au îndemnat pe şeful Panasonic să vorbească deja de apusul televizoarelor cu plasmă, care ar putea să dispară definitiv de pe piaţă în viitorul apropiat.

Trebuie să recunoaştem că toate tehnologiile au un ciclu de viaţă. Plasma a fost introdusă în urmă cu mai mulţi ani şi a ajuns la maturitate. Vom ajunge la capătul liniei în câţiva ani sau câteva luni, a declarat pentru Capital Laurent Abadie, directorul executiv al Panasonic pentru Europa.

Chiar dacă se vorbeşte deja despre sfârşitul televizoarelor cu plasmă, Panasonic încă îşi susţine 40 la sută din totalul vânzărilor din vânzarea acestora.

În ultimul an fiscal, compania a livrat 7,5 milioane de plasme. Dar estimările arată că anul acesta compania va vinde numai 2,5 milioane, adică numai 16 la sută din totalul vânzărilor de televizoare pe care le produce.

În următorii ani, cei de la Panasonic mizează pe vânzările de televizoare cu LCD, în condiţiile în care tot mai mulţi oameni îşi doresc să fie conectaţi şi la internet.

 

 

 

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ECONOMIE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 14°C 16°C
IASI 14°C 15°C
CLUJ 16°C 17°C
CONSTANTA 11°C 12°C
CRAIOVA 16°C 18°C
BRASOV 11°C 13°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 19 Aprilie 2019, 18:13
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 19-04-2019
Deschidere: 8279.83
Maxim: 8352.28
Mimim: 8279.83
Variatie: 0.86%
BRD
13.60
2.39%
FP
0.96
0.63%
SNG
33.45
0.6%
TLV
2.15
1.88%
TGN
350.00
0.28%
SNN
10.86
1.69%
EL
11.05
0.9%
WINE
19.00
1.06%
SIF2
1.20
0.84%
TBM
0.30
1.69%
ARHIVĂ ȘTIRI