Aproape 200 de pasageri au aflat că zborul le-a fost anulat după șase ore de așteptare. Precizările companiei aeriene

29 august 2017, 12:30

Zborul Wizz Air către Glasgow, Scoţia, avea plecarea programată luni, în jurul orei 19:00. Pasagerii au aşteptat însă patru ore în terminalul Aeroportului Otopeni. Când au pornit spre avion, călătorii au crezut că vor pleca. Dar nu a fost aşa. Zborul a fost anulat după încă două ore în care au stat lângă uşa avionului.

La solicitarea TVR, reprezentanţii companiei au comunicat că zborul a fost anulat din pricina unei inspecţii tehnice neprogramate. Pasagerii au două opțiuni: fie îşi primesc banii înapoi, fie zboară cu altă cursă.

„Aeronava care operează zborurile Wizz Air W6 3017 Otopeni – Glasgow și W6 3018 Glasgow – Otopeni din data de 28 august a fost supusă unei inspecţii tehnice neprogramate. Inițial, inginerii au prevăzut doar o întârziere, dar inspecţia a durat mai mult decât s-a așteptat, aşadar compania aeriană a fost nevoită să anuleze zborurile. Pasagerilor i s-au oferit posibilitatea reprogramării, rezervării gratuit sau o rambursare completă. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor ale căror planuri de călătorie au fost afectate de această situaţie, dar siguranța lor, a echipajului și a aeronavelor este prioritatea companiei”, precizează compania.

Întârzierile şi anulările de zboruri sunt situaţii în care pasagerii pot cere despăgubiri. În funcţie de lungimea zborului, compensaţiile financiare pot ajunge chiar și la 600 de euro.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă