Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Antena 1 şi OTV, în topul posturilor TV care au primit sancţiuni record şi amenzi de la CNA

Postul Antena 1 a fost sancţionat azi cu întreruperea emisiei pentru 10 minute în intervalul 19- 19.10 pentru difuzarea imaginilor cu fostul premier Emil Boc în emisiunea "Un show păcătos".  Nu este pentru prima dată când Antena 1 primeşte această sancţiune.

 

16 Februarie 2012, 13:30 (actualizat 16 Februarie 2012, 14:00) |
CNA

CNA a decis în 2010 ca Antena 1 să îşi întrerupă emisia, timp de zece minute, ca pedeapsă pentru "derapajele" din mai multe ediţii ale emisiunii Acces Direct, prezentată de Mădălin Ionescu, în care au fost abordate subiecte pe teme sexuale, care aveau minori ca protagonişti, intervalul orar fiind între orele 19.00 şi 19.10.

Un alt post de televiziune care încalcă adesea regulamentul CNA este OTV, care deţine recordul de timp la întreruperea emisiei, adică trei ore, şi care a fost obligată să îşi întreruptă emisia de patru ori, din 2007 până în 2012.

Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au decis să suspende emisia OTV de trei ori timp de trei ore în 2008, din cauza episodului cu avocata Elodia Ghinescu pentru abateri grave de la legislaţia privind protecţia copilului, asigurarea informării corecte, dreptul la propria imagine şi folosirea unui limbaj injurios.

Postul lui Dan Diaconescu a mai fost sancţionat timp de 10 minute în 2007, în 2011 şi 2012, în principal din cauza emisiunilor lui Dan Diaconescu.

De exemplu, în 2012 CNA a decis întreruperea emisiei OTV timp de 10 minute, în intervalul 19.00 si 19.10, dupe ce au difuzat publicitate politică pentru Partidul Poporului şi “viitorul preşedinte al României” Dan Diaconescu, în afara campaniei electorale.

În ceea ce priveşte amenzile record pe care le-a aplicat CNA pe listă se află compania de telecomunicaţii RCS&RDS, care în 2011 a fost amendată cu 100.000 de lei pentru că a scos din grilă, în Arad, televiziunea regională West TV, un post care este obligatoriu la retransmisie regională pentru operatorii de cablu.

Tot o amendă de 100.000 de lei a primit şi Antena 3, în 2009, pentru o ediţie a emisiunii "Ştirea zilei", în care i-au fost aduse acuze Narcisei Iorga, membru al CNA, încălcându-se dreptul acesteia la imagine.

De asemenea, anul acesta membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au decis să amendeze, cu 80.000 de lei Antena 1, pentru mai multe ediţii ale emisiunii “În puii mei”, realizată de Mihai Bendeac, în care au fost difuzate scenete care au cuprins mimarea unor acte sexuale şi limbaj vulgar.

Tot în 2011, postul Unu TV din Piatra Neamţ a fost amendat cu 50.000 de lei de CNA, după ce a difuzat un clip electoral după încetarea campaniei electorale (în preziua votului şi în ziua scrutinului).

Lista cu sancţiunile Consiliului Naţional al Audiovizualului o puteţi analiza dacă accesaţi arhiva CNA.

 

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN CULTURĂ
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 30°C 32°C
IASI 31°C 33°C
CLUJ 30°C 29°C
CONSTANTA 28°C 28°C
CRAIOVA 29°C 30°C
BRASOV 27°C 28°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 18 Iunie 2019, 18:15
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 18-06-2019
Deschidere: 8504.24
Maxim: 8559.87
Mimim: 8481.48
Variatie: 0.25%
EL
11.00
1.38%
TLV
2.29
0.22%
FP
1.01
0.5%
SNG
32.00
0.63%
BRD
12.02
0%
SNP
0.39
1.82%
TGN
366.00
0.68%
TRP
0.30
4.2%
SIF2
1.36
0.73%
TBM
0.36
0.28%
ARHIVĂ ȘTIRI