ANPC a primit anul trecut zeci de mii de reclamaţii de la consumatori. Cele mai multe plângeri au vizat produse cumpărate din mediul online

12 ianuarie 2020, 19:50

Mii de români au depus sesizări la ANPC, anul trecut. În perioada ianuarie-octombrie 2019, românii au făcut aproape 53.000 de reclamaţii.

Cei mai mulţi cumpărători nemulţumiţi au fost din Bucureşti, Cluj, Prahova şi Iaşi.

În top conduc reclamaţiile pentru produsele electronice, electrocasnice, alimentare şi îmbrăcăminte. Cele mai multe nemulţumiri ale oamenilor au vizat preţul, întârzierile de livrare şi defecţiunile.

Dacă ne uităm mai atent pe cifre, observăm că în cazul produselor electronice şi electrocasnice, dar şi în cazul articolelor de îmbrăcăminte, cele mai multe reclamaţii au venit de la clienţii care au comandat aceste produse din magazinele online.

În total, anul trecut, s-au făcut, în medie, pe zi, 173 de plângeri la Protecţia Consumatorului, pentru produse achiziționate online, dar şi din magazinele clasice.

 

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite