ANCOM: În ce condiții poate modifica operatorul contractul de telefonie, internet sau televiziune

Modificarea contractului pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune se poate face atât la cererea utilizatorului, cât și la inițiativa operatorului, transmite Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, preluată de Mediafax.

16 Iunie 2020, 15:24 (actualizat 16 Iunie 2020, 15:27) |
Telefon mobil, Internet, online. Arhivă

Dacă operatorul intenționează să modifice unilateral clauze din contract (servicii oferite, tarife, mod de tarifare etc.), are obligaţia să își informeze abonații despre conținutul modificărilor, prin intermediul unei notificări, cu cel puţin 30 de zile înainte de producerea acestora.

În acest interval, dacă nu sunt de acord cu modificările, abonații pot renunţa la contract fără a plăti despăgubiri.

Notificarea privind intenția de a modifica unilateral contractul trebuie să fie transmisă de operator printr-unul din următoarele mijloace:

• e-mail

• SMS

• contul de client al utilizatorului de pe site-ul operatorului, caz în care va fi însoțită de un SMS și/sau e-mail de avertizare cu privire la transmiterea notificării.

• fax

• scrisoare

Mijlocul ales de furnizor pentru transmiterea notificării trebuie să asigure transmiterea integrală a textului acesteia, fără a face trimitere la alte surse de informare.

Dacă furnizorul a modificat contractul fără să notifice sau nu a informat despre posibilitatea de a denunţa contractul fără penalităţi, ANCOM poate lua măsuri. Sesizările pot fi trimise prin mijloacele menționate mai sus.

 

Sursa: Mediafax

ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 3°C 1°C
IASI 1°C -3°C
CLUJ -3°C -2°C
CONSTANTA 2°C 0°C
CRAIOVA 1°C 1°C
BRASOV -3°C -3°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
TVR65
ARHIVĂ ȘTIRI