Anchete în cazul trenului rămas fără frâne pe traseu. Mecanicul nu au știut unde este frâna de urgență
Trenul Regio plecase de la București spre Craiova, însă mecanicul și-a dat seama că a rămas fără frâne după ce a trecut de gara din Titu. Disperat, conductorul a început să strige la controlorul de bilete și la călători ca să îi avertizeze. Pasagerii susțin că trenul avea o problemă tehnică încă de la plecarea din București. În plus, acuză și reacția întârziată a angajaților CFR. Controlorul ar fi căutat frâna de siguranță, însă, pentru că nu știa unde e, a întrebat călătorii.
Totuși, mecanicul a reușit să anunțe incidentul prin stație, iar o garnitură a fost mutată de pe șine la timp, pentru a evita o catastrofă. Trenul rămas fără frâne a oprit din inerție la 300 de metri de gara Golești, după ce a rupt violent un macaz. Zecile de pasageri panicați, dar și conductorul trenului, au primit asistență medicală de la un echipaj al ambulanței și unul de la SMURD.
După ce și-au revenit din sperietură, călătorii a fost preluați de alt tren pentru a-și continua drumul. În urma incidentului, polițiștii au deschis un dosar penal.
Specialiști în siguranță feroviară cred că trenul ar fi suferit o defecțiune gravă pe traseu.
Potrivit unui comunicat CFR Călători, cazul este analizat de o comisie formată din specialiști în domeniu, care urmează să stabilească modul în care s-a produs incidentul din gara Golești.