Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand Politica de cookies Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.
VIDEO TELEJURNAL

Agenda digitală: Cum se cumpără like-urile pe Facebook şi vizualizările pe Youtube

La Agenda Digitală de astăzi Mihai Melinescu ne vorbeşte despre cât de importante sunt vizualizările şi like-urile pentru site-uri. Aflăm şi despre Samsung şi LG, care se ceartă pe brevete.

20 Martie 2013, 12:06 |
Agenda digitala, 20 martie
EMBED VIDEO LINK CU VIDEO
Embed:
Link:

VIDEO
Agenda digitala, 20 martie
Este impresionant când ne uităm pe You Tube şi vedem artişti cu milioane şi milioane şi vizualizări. Dacă stăm să ne gândim, sunt impresionante şi câteva sute de mii - încercaţi să vă imaginaţi ce înseamnă sute de mii de oameni adunaţi laolaltă.

Justin Bieber a fost descoperit exact datorită internetului - şi nu e singurul. O anchetă făcută de BBC dezvăluie însă că aceste numere fabuloase poat fi cumpărate.

La fel şi faimoasele Like-uri de pe Facebook. Potrivit emisiunii Newsbeat, cam zece mii de vizualizări pe YouTube pot fi cumpărate cu nici. 100 de euro.

La fel şi pe Twitter. Ba chiar şi comentariile ar putea fi cumpărate. Cum? Oameni care intră de pe mai multe profiluri, de la mai multe calculatoare şi aşa mai departe - în mod organizat.

Compania de monitorizare NExt Big Sound afirmă că are o bază de date cu artiştii care recurg la asemenea metode şi că va da publicităţii numele lor. Twitter afirmă că instalarea oricărui program care să genereze trafic artificial este o încălcare e regulilor sale şi că va închide imediat contul unui eventual beneficiar. Aceeaşi poziţie o are şi You Tube, iar cei de la Facebook spun că generarea de false like-uri nu ajută pe nimeni în ultimă instanţă, vor fi şterse şi le recomandă utilizatorilor să nu recurgă la cumpărarea de fani virtuali.

Samsung şi LG se bat pe brevete

Nici nu s-a lansat bine Samsung Galaxy S4, că deja este vizat de procese pentru încălcarea unor invenţii brevetate de alţii. S4 a făcut vâlvă săptămâna trecută cu una dintre tehnologile sale, datorită căreia un clip se opreşte automat când utilizatorul nu se mai uită la telefon.

O soluţie similară au implementat şi rivalii de la LG cu telefonul Optimus Pro. Până şi numele sunt suspect de asemănătoare: Samsung îi spune Smart Pause, LG - smart video.

LG afirmă că are un brevet pentru tehnologia de urmărire a privirii datând din 2009. Celălalt mare fabricant coreean afirmă că foloseşte cu totul altfel tehnologia, pe care a dezvoltat-o în propriile cercetări.

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN SCI-TECH
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 27°C 24°C
IASI 26°C 25°C
CLUJ 21°C 18°C
CONSTANTA 21°C 22°C
CRAIOVA 24°C 23°C
BRASOV 25°C 19°C
Vezi toate informatiile meteo
CURS BNR - 20 Mai 2019, 08:12
 
INDICI BVB
 
INDICE BET
Data: 17-05-2019
Deschidere: 8212.27
Maxim: 8263.95
Mimim: 8203.11
Variatie: 0.14%
EL
10.80
1.41%
SNG
34.00
0.15%
TLV
2.13
0.24%
WINE
20.30
2.53%
FP
0.97
0.62%
SNP
0.38
0.13%
TGN
355.00
0.28%
BRD
11.22
0%
M
29.80
1.74%
TEL
20.40
0.99%
ARHIVĂ ȘTIRI