15 sfaturi să munceşti mai eficient de acasă
Iată mai jos 15 sfaturi, titrate de Mediafax:
– Întâi de toate, nu sta în pijama. Îmbracă-te în hainele cu care ai merge de obicei la muncă. Pijamaua dăunează grav productivităţii!
– Defineşte-ţi clar spaţiul de lucru. Ideal e să-ţi amenajezi un birou, să stai pe un scaun de care să-ţi sprijini spatele.
– Nu, patul din dormitor nu e spaţiu de muncă. Dormitorul e doar pentru dormit şi relaxare!
– Trezeşte-te cu minimum jumătate de oră înainte de începerea zilei de muncă. Ai nevoie de timp pentru a te pregăti atât mental, cât şi fizic.
– Încalţă-te! Sigur nu stai desculţ la birou.
– Ascultă muzică în fundal, dacă asta te face mai eficient.
– Suprasolicitarea îţi poate pune probleme reale, aşa că defineşte clar orele de muncă.
– Cât îţi iei pauza de prânz, nu mai sta cu ochii în telefon sau laptop.
– Ia-ţi momente de respiro. Probabil că nici la birou nu munceşti non-stop în cele opt ore.
– Asigură-te că socializezi după muncă. Sună-ţi părinţii, prietenii, rudele.
– Nu trebălui prin casă în timpul orelor de muncă.
– Foloseşte căştile şi pune pe mute microfonul în timpul teleconferinţelor.
– Fii în contact permanent cu echipa ta.
– Ieşi la balcon să mai respiri aer curat. Îţi va limpezi mintea şi vei deveni mult mai productiv.
– La sfârşitul zilei de muncă, dezactivează-ţi notificările pentru e-mailurile şi mesajele legate de serviciu.
Sursă: Mediafax