#BRILLIANT | Grégoire Vigroux, antreprenorul care schimbă România în fiecare zi: "Rolul meu în societatea românească este acela de a identifica probleme și a găsi soluții"

A venit în Ro­mâ­nia la începutul anilor ’90 când avea doar 14 ani și i-a plăcut atât de tare, încât și-a promis că la un moment dat, se va reîntoarce la București. Și asta s-a și întâmplat, câțiva ani mai târziu a revenit în țara noastră ca angajat în cadrul Ambasadei Franței, o experiență pe care și-o amintește cu plăcere, însă care l-a făcut să conștientizeze că este mai degrabă un vizionar, un deschizător de drumuri, de­cât o persoană care ocupă un job într-o admi­nistrație franceză.

23 Ianuarie 2022, 14:06 (actualizat 23 Ianuarie 2022, 14:06) Știrile TVR |

A înființat Centrul de contact CallPoint în 2007, pe când avea 26 de ani, decis fiind să parieze pe potențialul de creștere al industriilor din România. Compania avea pe atunci opt angajați, iar din acțio­nariat mai făceau parte trei bulgari și un român.

Cinci ani mai târziu, CallPoint număra aproape 1.000 de angajați, iar fondatorii săi realizau că nu vor mai putea crește fără investiții considerabile. În con­secință, a urmat un 2012 plin de întâlniri cu mai multe companii internaționale care erau interesate să cumpere afacerea.

Câștigători au fost canadienii de la Telus International, o companie pre­zentă în zece țări, care avea o viziune si­mi­lară, fiindcă punea accent pe resursa umană. Grégoire Vigroux a ieșit din acționariat, însă a rămas într-o poziție de conducere, în calitate de vice­președinte pe Europa.

Dincolo de rolul de antreprenor, de numele francezului se leagă și investiții în afaceri din piața ro­mânească, până în momentul de față fiind implicat în calitate de acționar în numeroase companii românești și altele bulgărești.

De curând, Grégoire Vigroux a investit 100.000 euro, împreună cu alți oameni de business, în dezvoltarea şi lansarea pe piaţă a unei aplicaţii mobile al cărei scop este reducerea risipei alimentare. Prin intermediul aplicaţiei, numită bonapp.eco, comercianţii au posibilitatea de a-şi vinde produsele alimentare al căror termen de valabilitate se apropie de expirare, iar utilizatorii le pot achiziţiona la preţuri mai mici cu 40% - 80%.

Lansarea în alte oraşe din România este planificată pentru primul trimestru din 2022, în timp ce extinderea în alte ţări din regiune va începe în al doilea trimestru al anului viitor.

Urmăriți interviul integral!

Articole pe aceeaşi temă
 
ŞTIRILE ZILEI
CELE MAI NOI DIN ACTUALITATE
 
StirileTVR.RO PE FACEBOOK
 
  AZI MAINE
BUCURESTI 29°C 30°C
IASI 27°C 27°C
CLUJ 27°C 25°C
CONSTANTA 18°C 24°C
CRAIOVA 29°C 30°C
BRASOV 24°C 24°C
Vezi toate informatiile meteo
TVR +
Canalul TVR YouTube
TVR65
ARHIVĂ ȘTIRI