#BRILLIANT | Grégoire Vigroux, antreprenorul care schimbă România în fiecare zi: „Rolul meu în societatea românească este acela de a identifica probleme și a găsi soluții”

23 ianuarie 2022, 14:06

A înființat Centrul de contact CallPoint în 2007, pe când avea 26 de ani, decis fiind să parieze pe potențialul de creștere al industriilor din România. Compania avea pe atunci opt angajați, iar din acționariat mai făceau parte trei bulgari și un român.

Cinci ani mai târziu, CallPoint număra aproape 1.000 de angajați, iar fondatorii săi realizau că nu vor mai putea crește fără investiții considerabile. În consecință, a urmat un 2012 plin de întâlniri cu mai multe companii internaționale care erau interesate să cumpere afacerea.

Câștigători au fost canadienii de la Telus International, o companie prezentă în zece țări, care avea o viziune similară, fiindcă punea accent pe resursa umană. Grégoire Vigroux a ieșit din acționariat, însă a rămas într-o poziție de conducere, în calitate de vicepreședinte pe Europa.

Dincolo de rolul de antreprenor, de numele francezului se leagă și investiții în afaceri din piața românească, până în momentul de față fiind implicat în calitate de acționar în numeroase companii românești și altele bulgărești.

De curând, Grégoire Vigroux a investit 100.000 euro, împreună cu alți oameni de business, în dezvoltarea şi lansarea pe piaţă a unei aplicaţii mobile al cărei scop este reducerea risipei alimentare. Prin intermediul aplicaţiei, numită bonapp.eco, comercianţii au posibilitatea de a-şi vinde produsele alimentare al căror termen de valabilitate se apropie de expirare, iar utilizatorii le pot achiziţiona la preţuri mai mici cu 40% – 80%.

Lansarea în alte oraşe din România este planificată pentru primul trimestru din 2022, în timp ce extinderea în alte ţări din regiune va începe în al doilea trimestru al anului viitor.

Urmăriți interviul integral!

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite