“Ziua Europeană a Consumatorului şi a Concurenţei”, la Palatul Parlamentului. Autorităţile europene caută soluţii pentru combaterea dublului standard

4 aprilie 2019, 10:22

În luna aprilie va fi adoptată, la nivel european, Directiva Omnibus, prin intermediul căreia companiile vor fi obligate să explice consumatorilor de ce, de exemplu, un produs pe care îl vând în mai multe țări europene are o calitate diferită.

Astfel vor fi evitate situațiile standard, situațiile clasice de dublu standard, în care, un suc realizat în Spania are alte ingrediente și o calitate net superioară față de același suc comercializat în România.

Comercianții vor fi obligați, de exemplu, și să prezinte procentul cu care a fost redus produsul și care a fost prețul inițial.

Sunt reguli noi și în privința comerțului online. De exemplu, atunci când căutăm un produs pe un site și citim recenziile, acestea trebuie să fie autentice, scrise de clienți ți nu de angajații siteului.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite